TISDAG

Så var veckan igång på riktigt igen. Tuesday is back! Denna dag har hittills bjudit på en fyra timmar lång föreläsning och att jag somnade på föreläsningen efter den (inte så konstigt egentligen). Så i pausen på sista föreläsningen (klientprogrammering med javascript) passade jag faktiskt på att kila hem. Orkade verkligen inte hålla ögonen öppna, hade redan lyckats somna ifrån och när Rebecka väckte mig visste jag varken vart jag var eller vad vi pratade om. Så då kilade jag ut i friska luften och piggnade till. Eller mja, någorlunda i alla fall.
 
Kom innanför dörren här hemma för en stund sedan. Har huvudvärk idag också. Förstår inte vad det kommit ifrån. Har inte haft huvudvärk sedan i april/maj när det var sådan stress innan studenten, men nu sedan vårterminen började för 2v sedan har jag redan lyckats ha det tre gånger. Icke kuligt. Aja! Trotsar den och sätter mig med en miniuppsats som vi fick idag, lika bra att ta tag i den på en gång. xx. 
 
 
Älskar denna rödbruna färgen jag avslutade sommaren med i augusti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback