Min ring är här!

Kan inte påstå, så här efter två föreläsningar, att vetenskapligt arbetssätt och kommunikation är favoritkursen precis. Men jag ska nog ta mig igenom den! Den är slut v. 10 så det ska nog gå snabbt. Hur är det med er? Jag har fortfarande lite lätta känningar i ryggen men jag hoppas det går över om några dagar. Just nu sitter jag på rummet och nätshoppar medan jag väntar in pojkvännen.
 
Förresten så kom min ring idag!! Den jag fick av Erik i julklapp men som tyvärr var för stor. Nu har jag minsta storleken men den sitter ändå lite löst på fingret. Kan dock inte ha mindre (går specialjustera den mindre då så små storlekar inte finns i tillverkningen i övrigt) då jag i sådana fall inte kommer få över den över knogen. Har lite roliga fingrar faktiskt. Sjuuukt långa och smala, men knogarna är bökiga nog för att inte kunna ha mindre storlek på ringar haha. I alla fall, älskar den här och har väntat i veckor på att den skulle komma. Är av en italiensk designer så det tog lite tid med posten. Men idag fick jag det där efterlängtade sms:et från guldsmeden om att den fanns att hämta. Haha nu låter det som världens ring, men den är enkel och såå söt! Ska lägga upp bild på den så fort jag fotat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback