det är mycket nu.

Ja ni, vänner. Här händer det inte så mycket! Men jag kan meddela er att jag är i liv åtminstone, även om det är förbannat mycket att göra nu. Det är ju slutspurten innan studenten som dragit igång, vilket innebär en hel del slutuppgifter i flera olika ämnen och även massa jobb med studentmottagning, kortegevagn, kläder, testsminkningar inför bal och likaså gäller frisyr, även en klänning som provas var och varannan dag för att få den att passa ordentligt. Ja. Det blir inte så mycket tid över. Bland allt det här vill man träffa pojkvän, familj och vänner och har massa tider och möten inbokade. Men vet ni vad...? Jag får det att gå ihop. Jag jobbar aset av mig på kvällarna med de uppgifter som är för att någon dag emellenåt kunna göra något annat än att sitta fast med skolarbete vid datorn halva natten. Sedan, om en och en halv vecka, så står jag på kortegevagnen med min fina klass (som jag inte vill lämna!) och skriker halsen av mig av lycka. För då jäklar har man bannemej uppnått en milstolpe i livet. Studenten, fiii faaauun vad underbart. 
 
4 aug 2012. Vilken dag. Ren lycka! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback