Time for an update!

Vad händer här på bloggen egentligen? Jag har ingen. jäkla. aning. Men tror jag ska börja skriva här lite oftare. Är ju faktiskt helt sinnes kul att titta tillbaka i arkivet om ett år! Och blir det flytt till Jönköping under våren kan det vara kul för er, mina kära vänner, att hänga med på resan när jag ska bli sambo med min kära Erik. Herregud. Över ett år har vi nu varit tillsammans som par och han är verkligen en del av mig. Kära barn vad jag älskar den människan. Jo men happ! Ville bara berätta att vi fortfarande hänger ihop, behövs ju lite uppdatering om livet här hoho. 
 
VAD TYCKS FOLKS?!! Ska bloggen tas upp igen? Jo, jag tror det faktiskt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback