Min egen webbsida

Mycket har det hänt sedan jag lade upp inlägget med bilder från Alanya-resan i september. Jo jag har gått klart min första termin på Tekniska Högskolan i Jönköping där jag numera studerar grafisk design och webbutveckling. Och jag blev godkänd på min webbtenta – trodde jag aaaaaldrig men OJ vad jag älskar min lärare nu! Jag har också tagit tag i mig själv och köpt domän och skapat en egen webbsida – www.hannathor.com. Där finner ni nu mina födelsetavlor som jag bloggade om i våras, si så där i april/maj någon gång. Säljer de via sidan och tro det eller ej men jag får beställningar och det är såå kul!! Älskar det här! Att få sitta en söndag och göra tavlor åt små söta barn som ska pryda deras vägg i barnrummet. Är rätt häftigt att mina tavlor sitter uppe i andras hem, coolt! 
 
Har nu även börjat göra andra tavlor, alltså inte bara åt barn med deras födelseuppgifter. Kika gärna in på hemsidan så hittar ni alla där, och även en liten portfolio. 
 
Ps. Har skapat en ny kategori med det otroligt påhittiga namnet "hannathor.com". Där lägger jag upp saker som har med företaget att göra! Som detta exempelvis.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback