Födelsetavlor á la Hanna

 
 
 
(OBS: höger kant på bilderna försvinner här i bloggen). Jag har sedan årsskiftet sysslat med att designa och utforma födelsetavlor åt barn. Dvs. en tavla där barnets namn, längd, vikt samt klockslag vid födsel står med. Har sammanlagt gjort 12 olika varianter – en del tuffa, andra barnsligt söta och även någon som är mer neutral. Jag tänkte genom detta inlägg meddela att dessa kommer att finnas för försäljning. Jag kommer alltså från och med i vår börja ta beställningar av mina tavlor. Känner du någon som precis skaffat barn? Vill du ge bort en födelsetavla som present till någon kär? Eller vill du kanske ha din alldeles egen? I så fall har du snart ett gäng att välja bland hos mig! Ps; förvänta dig ett löjligt billigt pris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback