Världens bästa Anki ♥

Har jag världens bästa lillasyster eller har jag världens bästa lillasyster? Jo jag har världens bästa, underbaraste lillasyster. Hon har en nyckelring som hon köpte på Dalénium för ett par månader sen när hon var där med sin klass. Jag har alltid tyckt och sagt hur fin jag tycker att den är. Idag har de varit där igen, och vad tror ni inte ligger på mitt rum tillsammans med en lapp när jag kommer hem från skolan om inte en likadan nyckelring?!? Annie, du är ju helt underbar! En 10-årig tjej som köper en present till sin syster för sina egna pengar ist för att köpa något till sig själv - DET kallar jag omtänksamhet. Världens finaste tanke. JAG ÄLSKAR DIG 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback