sjätte mars tjugohundratolv.

Idag slutade vi redan vid 13.30. Då knallade jag mot tåget, satte mig, visade skolkortet för konduktören, klev av två stationer senare, tog en promme till stan, köpte lite saker, tog en till promme - hemåt, drog på träningskläderna och sprang en sväng, duschade, åt, pluggade, busade med Anki, bakade muffins, träffade saknade Mandypandy, softat som aldrig förr och strax väntar sängen. Helt ok dag ändå! Glömde nästan berätta; idag körde jag premiär 2012 av mina älskade bebisar (sneakers). Och när man kan vandra omkring i dem - då vet man att då är det minsann vår! Ja men livet leker nu, och jag tar vara på det till fullo kan jag lova er. Puss!


Lycklig flicka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback