underbara, underbara dag.

ÅÅÅÅH vilken underbar dag jag har haft! Har varit på högskolan i Skövde, varit på möte om treans APU, spännandeee! Men vill inte avslöja något... ;) Har även tillsammans med Maja fått reda på en stooor hemlighet idag!.. Den släpps för resten av skolan imorgon, I'm so excited!! Kan som ni förstår inte skriva om den här eftersom det är hemligt, haha. Har också haft glassparty med fantastiska vänner. Shit vad jag blir glad av att vara runt er! Kvällen bjöd på shopping tillsammans med mamma och Annie. LOVE LIFE känner jag ganska rejält nu. Och inte nog med allt som hänt denna veckan så går vi på lov imorgon, hur gott?! Imorgon kväll åker jag till världens bästaste och sover där. Wiiehooo bästa starten på lovet! Gooott mannen, jappjapp. Jag lever nu. Och att leva är det bästa man kan göra med sitt liv. Ha det fint, hajhaj.


weheartit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback