perfektion.

Jag ljuger inte det minsta lilla när jag väljer att använda mig utav ordet perfekt för att beskriva denna måndag. Att hunden väckte mig vid 06.50 imorse så att jag vaknade på världens sämsta humör till en början gjorde inte mig det minsta lilla en timma senare när jag insåg vilken fantastisk dag det skulle bli. Runt 12 grader varmt, klarblå himmel, lycka i hela kroppen, mediefika med de allra bästa, vårjacka, alla är på bra humör, våren har tittat fram (denna gången med säkra tecken), mina tunnaste tygskor, solglajjor, musiken... Ja, behöver jag ens fortsätta? Och ni vet, över alfabetets lilla i sitter det en liten rund cirkel, den cirkeln - pricken över i - sattes så fint dit som avslut. Tack till alla ni underbara själar där ute som bidrar till att jag kan känna mig så jävla lycklig. Ni är så himla mycket bättre än ni tror! Det finns inte tillräckligt mycket av guld, diamanter eller andra material av värde som kan sätta det pris ni är värda. Ni är verkligen grymma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback