cloudy day.

Dagens engelskaprov gick cpkasst, haha, men struntar lite i det känner jag. Kan berätta att det sämre vädret lagt sig över Falköping nu. Det är lagom regngråa moln som täcker himlen och några regndroppar som faller ner. Vinden drar i träden och jag njuter av att lyssna till ljudet från den. Självklart vill jag ha det underbara vårväder som naturen gett oss den senaste veckan. Men samtidigt måste jag erkänna att jag verkligen älskar det vi har nu. Det behövdes en eftermiddag som denna vädermässigt. Det varma vädret var för bra för att vara sant liksom.. Nu när man sitter här i mysiga kläder och tittar ut så kan jag inte låta bli att le lite för mig själv och njuta en aning. Jepp, jag menade precis att jag gillar detta "dåliga" väder. Men det är bara nu. Just, precis, exakt nu. Imorgon vill jag ha sol och värme igen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback