göteborg med uppladdaren.

Haft en FET dag i Göteborg med kusinisen Rebecka. Missade tåget och så i morse men det gjorde ingenting, bara att ta nästa som gick. Shoppat massa och garvat så jag fått ont i magen. Får så mycket energi av den där tjejen! Är som att jag är ett urladdat batteri, sen när jag träffar henne laddas batteriet till max+. Överladdas typ haha. Precis innan vi sa hej då stod jag ute i mörkret och tjöt av lycka. Fick inte stopp på det! Så där stod jag och tjöt och tjöt av glädje och lycka en sen måndagkväll, hahah sjukt. Aja, har alltså haft en riktigt, riktigt bra start av denna veckan. Imorgon är det körkortsteori som gäller, och även lite äventyr såklart! Puss godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback