nöjd & lycklig.

 
Har velat ha tungpiercing sedan jag var nio år gammal, nu är den äntligen på plats och jag är hur nöjd och lycklig som helst! För er som undrar lite mer om hur det känns... Att göra den gjorde inte alls så ont som jag var förberedd på, så det var ju positivt. Det är en annan känsla när han trycker igenom nålen än vad man föreställer sig. Tänk att det körs en nål rakt igenom en muskel liksom, genom kött! Och att sedan ha något genom tungan... känns sjukt! Har haft lite svårt att prata. Att säga R går bra, L var svårt igår men det går finfint idag. S och T är svårast haha. Men om någon vecka ska jag nog kunna prata normalt igen (förhoppningsvis ;)). ÅÅÅÅHH är så glad över att jag gjorde det här!! :D Gjorde den hos Eightzero Bodypiercing i Skövde, 600 spänn fick jag ge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback