övningskört

Imorgon drar vårterminen igång. Det nya schemat är bra, finns egentligen inget att klaga över med det. Så våren ska nog gå att överleva. I eftermiddags övningskörde jag i drygt 1.5h. Det är kul att jag själv märker hur jag utvecklas och känner mig säkrare bakom ratten. Känner mig mer avslappnad som förare och i olika situationer som inträffar, och det är ju bra! Ikväll har jag en inlämning att skriva klart, senare ska jag nog dra igång någon film. Med andra ord har jag haft en skön söndag. Ingen söndagsångest, pepp inför måndag och lagom trött så att jag somnar i tid ikväll. Japp, allt är som det ska. Have a nice evening!


Och bakom ratten sitter...
Kan inte förstå att jag, förhoppningsvis, kommer att ha körkort om ett halvår.. grymt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback