Svar om min extension.

Fått en del frågor om min färgade extension i veckan. "Vad har du i håret Hanna?". Svår fråga att svara på. Det är ju ingen feather extension (som på bilden ovan), men ändå en extension som ser ut som en fjäder...? Haha, svårt. Jag kallar det bara för en extension (fast då förstår ju inte hälften vad en extension är så man får ändå förklara på annat sätt, haha). Vill egentligen ha en riktig feather extension, men inte sett det någonstans... (någon som vet en frissa man kan fixa det hos?) Den jag gjorde var ju bara spontan och på impuls. Skillnaden mellan min och en riktig är att en riktigt feather extension har ett "självfall". Den är lite vågig och hänger inte helt rakt som vanligt hår. Och det tycker jag är finare. Annars ser de i princip likadana ut. Bara att min är färgat, äkta hår, och en "riktig" är en fjäder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback