Kunskap om medeltiden (lockande rubrik, huh?).

Tänkte att ni skulle tycka det var intressant att se hur jag ser ut
när jag sitter här och skriver ett inlägg åt er.. sååå - here I am!
Tisdag idag (ifall någon missat det). Och gissa vad?? Min hjärna var t.o.m närvarande under dagens svenskalektion! Whaaa vad händer?!? För er som inte visste så är svenska det ämnet som jag ogillar mest. MEN IDAG, då sa det bam och jag satt inte bara och glodde på tavlan utan lyssnade faktiskt också, MED ÖRONEN! Heeelt otroligt! Snart ett prov i svenska så känns som att jag måste börja lyssna mer på vad vi faktiskt pratar om i just det ämnet.. hehuiho. Ja så nu vet jag lite mer om medeltiden, kan vara bra med den kunskapen.
Och där fick ni ännu en gång ett inlägg ang. skola... hahah! Nu ska jag ta en dusch och bli fräääsch chey. PEACE OUT BRO. (Någon som kan svara på varför det bara går att göra blanksteg/enter i inlägg vissa dagar och inte andra...?? Blir tokig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback