Hey ya'll!

...mitt nya favorituttryck i rubriken. GOD MORGON FOLKS. Vaknade först redan vid 9(!), tänkte wtffff såhär tidigt vaknar jag aldrig en lördag?! Somnade såklart om och steg upp för en timma sedan. Hade det askul i Floby igårkväll! Där bjöds det på god mat, skratt och så fick vi hoppa in och dekorera en tårta i sista sekund. Haha, orkar inte ens förklara det alltså... gaaalet var det iaf! Lyckad kväll med andra ord.
.
Om en stund ska vi iväg och fika med vänner till familjen och även hämta ut ett paket på posten som jag har fått (jag har inte beställt något..? :o Mysko!). Ikväll kommer Rebecka hit, då ska vi åka och kolla på Kamilla som ska sjunga en hejdundrands massa låtar för ett x antal hundra personer. KUL! Åker alltid med när Kamilla ska sjunga, får dåligt samvete om jag inte gör det, jag vill aldrig missa något framträdande. Vill vara med som stöd! Hihi. Nu ska jag dränka mig i lite musik.


HUR SÖT?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback