Läxa, halsont och toaletter.

Håller nu på med ännu en av de 6 deluppgifterna i mediekunskapens stora slutuppgift. Det tar tid det här! Har 2 ½ kvar att göra nu. Fredag 24.00 ska allt vara klart och inlämnat. Tur att jag är ledig på torsdag och fredag, lär få sitta hela dagarna då och göra klart allt.

Kan meddela att jag blivit riktigt jäkla sjuk. Började känna i halsen i onsdags, sen har det bara blivit värre och värre... Och nu sitter jag här med världens hosta och hesa röst. Hoppas att jag känner mig bättre i morgon iaf, då kör ju lillsyrran Klassbollen 2011. Måste ju vara med och heja då för tusingen!



Bilden hör inte alls till detta inlägget. Ville bara visa hur den italienska skolans toaletter såg ut. (Ja, det fanns vanliga normala toaletter! Det var bara på skolan som de såg ut såhär) Maja & jag (och resten av gänget som var med där nere) TOTALDISSAR dem!

Hepp hopp, nu ska jag skriva vidare på mediekunskapen och knarka halstablettisar! Ta det lugnt ikväll guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback