I'm alive!!

JA! Jag lever! Tro det eller ej men jag är aliiive!
Har bara varit väldigt trött sen jag kom hem från Italien. Det blev många sena kvällar och tidiga mornar, så jag har en del sömn att ta igen i helgen.

Resan var helt feeeeettt grym! Lätt den roligaste upplevelsen jag varit med om! Har fått massa nya vänner och en otrolig vecka i landet som jag drömt om att besöka sen barnsben. Allt var mer än dubbelt så bra än vad jag hade föreställt mig (och då hade jag redan väldigt höga förväntningar innan, så tänk hur jäkla bra det var där nere!) Om bara en och en halv vecka kommer italienarna till Sverige. Snacka om att jag längtar efter att få träffa de igen!

Eleonora (hon jag bodde hos) började gråta när jag åkte, och gjorde därmed så att jag också fällde tårar. Mamman grät också, likaså jag. Det blev ett jobbigt "farväl" med familjen. Men jag har lovat att se till att få minst en chans i livet att besöka de igen. Ele ska jag ju få träffa snart igen! Så det var inte riktigt lika jobbigt att åka ifrån henne. Jobbigast var att lämna familjen och Italien...

Familjen var helt underbar! Älskar dem! De tog så bra hand om mig under min tid där nere i södra Europa. De gjorde allt och mycket mer än så för att jag skulle må bra, trivas, kunna sova och slippa gå hungrig. Jag berättar mer under nästa vecka.
Är hos pappa denna helgen så jag har inga bilder på denna datan. Så bilder kommer komma i massa inlägg framöver! Tro mig! :D Har så mycket att berätta!  

Vi hörs, pussar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback