BILDBOMB Verona 15/3-22/3 2011

Nu har jag tagit tummen ur och laddar upp några bilder från älskade, fantastiska, saknade Italien!


Lagom taggad Valentina på flygplatsen i Säve.


Tjajor i planet på väg mot Italyyyy. (Snacka om att vi var peppade!)


Pizzeriabesök, vi var väl si sådär 35 st hungriga ungdomar.
(Fick in en nota på 398.55 euro. Haha!)


Många kameror att hålla reda på!


Änglabesök utanför Arenan.


En av småkanalerna i Venedig.


En annan väg för kanoterna att flyta fram på.


Venedig - staden på vatten.


Glada flickor i solsken i parken med utsikt över Verona.


We love Venedig!


Sista kvällen i Italien.


The last night in Italy.


@ tha' pub.


Fina familjen jag bodde hos. (Brodern står bakom kameran).


Mega-massor-super-duper-fina staden Verona.


Verona.


Var med på Eleonora's danslektion under fredagseftermiddagen.


Wherever we go - there's the sun, sun, sun!


Garda sjön


Garda sjön, glasspaus.


Arrivederci Italia!


Snart hemma.

Hoppas ni förstår att detta bara är ett få tal bilder från alla de jag tog under veckan jag var i Verona. Men det får duga som ett smakprov på det vi haft för oss och hur det såg ut där nere. Fler bilder kommer nog i lite inlägg här och var fram över :)


Kommentarer
Postat av: Helena Björnberg

Vi måste ses någon dag efter skolan så får jag se på alla bilder! :D puuuuuss

2011-03-29 @ 09:53:11
URL: http://helenabjornberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback