Min långhelg i text.

Uppdateringen i bott, yeeey vad duktig jag känner mig! Eller inte... haha, men detta har jag haft för mig de senaste dagarna iaf:
I lördags var jag på 80 årskalas. (Min pappas kusiner fyllde båda 40 = dubbelkalas!) Det var gaaalet roligt! Lekar, s v i n g o d mat(!), tårta, skumbollskatapult osv. Mot 23.30 drog vi oss hemåt. Söndagen spenderades ute i den härliga solen som äntligen kommit fram och värmer oss ordentligt! På kvällen åkte vi iväg på sommarens första utflykt - kuligt, kuligt.
Idag då? Jo då har jag firat nationaldagen i "Parkis", solat och färgat håret på Kamilla som tog liiiite längre tid än vad vi hade väntat oss. Detta förde med sig att jag missade kvällens spelning, vilket inte var speciellt roligt. När jag insåg hur mycket tiden sprungit iväg och att det inte var någon idé att gå på spelningen så slängde jag i ett par slingor i håret på mig av den överblivna färgen.
Happ hörrni! Inte så skrivsugen idag, vi hörs la'! peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback