Jobb och korthus

Hejjjjsan! På tiden att skriva ett inlägg nu va?
Jobbat hela veckan lång. Fick sluta 1.5 h tidigare idag - skööönt! Annars har jag jobbat, shoppat, jobbat, jobbat och badat! Både tis, ons och tors var det ju toppenväder! Så då slängde jag mig i poolen direkt efter jobbet. Skönt att den är uppe nu iaf, så man har tillgång till bad var dag! Yeey.
I veckan har Annie lyckats bygga ett ganska högt korthus. Jag satt och gjorde ett med 3st kortpar i botten. Så gjorde hon det här med 5st bottenpar (bilderna nedanför), och gissa vad? Hon fixade det på FÖRSTA FÖRSÖKET! Blev lite småsur på henne.. Då kunde ju inte jag skryta med mitt pyttelilla lix (som jag från början var rätt stolt över). Haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback