Mätt och belåten efter ett träningspass

Nu är jag hemma igen, eller jag har faktiskt varit det ett tag.. Lagade mat direkt när jag kom hem och nu sitter jag här och uppdaterar bloggen! Träningen gick skitbra!! Det fick bli 40 min på älskade Crosstrainer. Sen blev det även mage, rygg & armar. Ville inte köra för mycket eftersom jag fick så ont i ryggen igår, så det blev ett lagom lugnt pass. Här kommer några bilder från dagens träning, tagna med mobilen men hoppas kvalitén duger :p

Taggad!
Skivans första låt var precis igång, en pose i träningskläder - sen vart det bara att köra!

Gymmet
Var helt ensam på gymmet idag.

Ungefär såhääär stark kände jag mig efter träningen! ;)
Ungefär såhäääär stark kände jag mig efteråt!


Senare idag, eller i morgon f.m, ska min syster Amanda lära mig lite om bloggen! Hoppas att det blir en ny design och att jag lär mig lite mer om hur sidan fungerar i allmänhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback