Leo @ home

Hejsan hoppsan!

För cirkus en timme sedan landade jag här hemma i vårt hus. Har hunnit få i mig lite mat, och även fotat dagens outfit som kommer upp här om en stund! Kvällen blir kolugn, skönt!
Igår fick vi våra brev från Italien! Riktigt roligt, trots att jag redan börjat prata med Nora en hel del så var det ändå rolgit att få brevet, plus infobladet om henne.

Blivit lite småstressad under dagen då jag insett att det idag är exakt 3 veckor kvar innan vi åker. Innan det står det 2 stora prov på schemat. Italienska prov + matte prov. Provet för Italienskan steg 1 är på alla kapitel vi jobbat med under hela året. 8 kapitel, tror jag... Har glömt en del måste jag erkänna. Ska ta med mig boken hem i morgon och börja kolla igenom vad jag kan respektive inte kan. Så jag får en bild över hur mycket det är som jag verkligen fått in i huvudet. Haha.

Ha det fint, Hanna Today kommer strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback