Coooookies

Yepp! I knooow, uppdateringen suger idag! Har inte kunnat blogga något alls idag då vårat internet har varit ur funktion. Jag har gått och bett hela dagen lång om att det ska fungera igen. Knappt att det gör det nu, hoppas att jag hinner publicera detta inlägget innan det slutar fungera igen!..

Jag har inte gjort mycket alls idag faktiskt. En lugn söndag, precis som alla andra söndagar oftast ser ut för mig. Har precis satt in kakorna i ugnen! Jag och Amanda bestämde oss för att baka lite kakor för någon timme sedan. Gjort egna varianter av ett recept vi hittade så vi hoppas för allt i världen att de blir smarriga!

Jag hoppas kunna hålla en bättre uppdatering i morgon. Skolan står på schemat - men jag ska göra mitt bästa!


Funderar på att skaffa mitt efterlängatade gymkort i morgon, men vi får se. Pengarna skriker... :(

Funkar inte att ladda upp någon bild, cpdata! pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback