Berg- & dalbana-dag!

God kväll!

Denna dagen har gått i en berg och dalbana upp och ner hela dagen lång. I morse kände jag mig riktigt taggad inför att filma "Rödluvan" till Rörlig Bild-momentet som vi håller på med i skolan just nu. Vi skulle filma hemma hos Moa Sveide, men hon försov sig till 10.00 (vi började 08.30...) haha, så vi kom inte iväg till henne förrän vid 11.20 tiden någon gång. Lite omplanering och ombytta roller i berättelsen och sen var allt löst! Sen damp det ner i en nerförsbacke då jag märkte på svenska lektionen att jag hade glömt min mobil hemma hos Moa. Då var't det bara att plocka fram mitt lokalsinne (som suger) och försöka hitta hem till henne direkt efter skolans slut, vid 16.00. And you know what? I found it! Jag hittade till hennes hus, fick mobilen i handen igen och sen fick jag i princip gallopera ner till stationen för att hinna med tåget hem till Falköping.

Stressigt blev det allt ett tag, men det löste sig! Så dagen började bra, sen blev den lite småseg när Moa försov sig, toppen under filmningen, skit när jag insåg var mobilen var för att sen bli på topp igen när jag väl landat på stationen med min gogo! (Vilket är lika med mobiltelefon enligt Nanno).
Pricken över i:t som gjorde att dagen blev ännu lite sämre var att jag fick ont i ryggen vid 14-tiden! Tror att det är en sträckning i en muskel, om inte en muskelinflammation som jag har haft väldigt otur med de senaste veckorna...

Jaja, slut tjatat om denna dagen! I morgon är det ny dag, nya tag och jag har därmed bestämt att det ska bli en toppendag!
Have a nice evening,
Peace & Love - Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback