Svårt att förstå......

Jahapp, så nu är det över, eller vad då?
Italienarna har åkt hem idag! Och yes, jag grät skitmycket! Trots att vi 56 personer som är med i skolutbytet bara har umgåtts i två veckor, så har man ändå lyckats bli otroligt bra vänner och verkligen skapat band mellan oss.

Kommer sakna de så galet mycket!! På 10 sekunder hade bussen med alla våra vänner åkt iväg utan synhåll. S.J.U.K.T.

Jag sa till Eleonora innan vi åkte att jag bryr mig inte om jag får vänta 2 månader tills vi ses igen eller 50 år - bara jag får träffa henne och hennes familj någon gång mer i framtiden. Hoppas verkligen att det kommer bli möjligt att ses igen!

Visste att det skulle bli jobbigt att säga hej då till alla, men såhär jobbigt?? Shit.. :(


ITALY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback