Nu har de landat!

För en stund sen kom jag hem från mina bebisar - vilka i namn är Mabelle, Olivié & Jeanelle. Lekte bl.a med play do deg (ni kan ju själva tänka er hur det såg ut när det var dags att städa....). Stannade där över lunch. Nounou lagade lika god mat som alltid. Hon skulle lätt kunna vinna "Sveriges Mästerkock"!

Nu har jag bänkat mig framför stationära datorn för att plugga. Ska göra klart min musikanalys och även skriva på svenska inlämningen.

Förresten! Nu har våra italienska vänner landat i Sverige! Shit vad jag saknar dem! Ska bli skitkul att få träffa alla på tisdag! :D Underbart gäng.

På puben där vi spenderade fredagkvällen i Verona.

Verona.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback