Läääängtar till 19.30.........

GISSA VAD SOM HÄNDER IKVÄLL!!?!?!?!??!

För det första ska jag köpa macarons! Och det skulle kännas megakul om den grejen som händer efter inte hade varit just idag. För den tar lätt dagens förstapris! ITALIENARNA KOMMER TILL OSS!!! :D De har ju varit i Stockholm sen i förrgår men idag kommer de hem till oss här i Västra Götaland! :D Känner mig mega taggad och skitglad! Ska bli grymt skoj! Hela veckan är planerat med bl.a. shopping, laserdome, Göteborg, restaurangbesök och party party party!



Ska bli skitroligt! :D Så uppdateringen lär bli ännu sämre än vanligt, om jag känner mig själv rätt.. :p Ledsen för det! Ska försöka skärpa till mig och bli bättre på att uppdatera bloggen. Så ikväll vid 19.30 ska vi möta bussen som de kommer med och ta med dem hem till oss. Skoj? Ja!

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback