Sex

  • Jag trivs med att vara ensam emellanåt. Det är inget jag tycker är jobbigt. Kan åka till Skövde/Jönköping/Göteborg ensam och bara strosa omkring eller sätta mig på ett café och skissa.
  • Jag vill mer än allt flytta hemifrån (missföstå mig inte mamma). Starta mitt liv med mitt val av tvättmedel och min inredning. Mina gardiner och mitt porslin. 
  • Snickers skulle jag kunna leva på. Snickerskakor om inte annat!
  • Min kusin Rebecka är den bästa person jag vet. Hon är stark, hon är ärlig och hon är fruktansvärt töntig. Sådana personer älskar jag! 
  • Jag planerar en Thailand-resa i slutet av året. Kan dock tyvärr dröja till 2015 som det ser ut nu...
  • Jag saknar gymnasiet. Som in i helskottas mycket saknar jag det gamla sketna gymnasiet i Skövde. Men nu måste jag blicka framåt! Men ojojoj vilka underbara tre år det var. 
Champagnefrukosten
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback