livet är bra nu.

Livet leker. Hela projektarbetet är i mål, det enda som är kvar nu är som sagt var projektredovisningen som är på tisdag. Annars är det värsta i skolan över nu (peppar, peppar). Ser till att ta tag i alla uppgifter i tid för en gångs skull så det blir inte lika stressigt nu som det ananrs varit (varför har jag aldrig börjat i tid innan?!? SÅ SKÖNT JU!) Det har varit många utgångar det senaste, studenten firas till max och jag har aldrig längtat mer. Imorgon postas inbjudningarna, woppa! Det enda jag vill nu är att få reda på om jag kommer få plugga i Jönköping till hösten eller inte. Vilken förjävlig väntan... 
 
Jag, Mami & Annie för några veckor sedan. Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback