Nytt lack!



Så var fredagen här YEHAA!! Inte för att det är någon ledig helg jag har framför mig, but still. Tentan ligger på söndag, så det blir en helg fylld av repetition. Känns som att jag har koll på tentan men vågar inte lita på det. Känns som att det är farligt att känna sig trygg. Hmm. Lite mer plugg får det bli.

Idag har jag och Erik varit framme på stan en sväng för lite ärenden. Fick bland annat med ett klarrött jättefint nagellack från Mavala. Har - tro det eller ej - inte haft något fint rött lack innan. Så det var dags nu. Feeling so classy! Färgen är nummer 53 "London".

Kommentarer
Postat av: Viola

fint nagellack!
Kolla gärna in mitt inlägg med övningar för en snygg och vältränad rumpa:)
Hur som helst så hoppas jag att du får en fin dag!

2014-03-07 @ 15:31:21
URL: http://weightless.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback