Vårtermin på ingång

Så var måndagskvällen här, men som för mig känns mest som en söndagkväll. Jag har ju nämligen fortfarande lov och börjar inte vårens pass förrän imorgon. Sista dagen på lovet har jag spenderat hos farmor och farfar. Har varit hur bra som helst med kakor och farmors bästaste saft, finmiddag, en monopolmatch, sytt ett linne samt sovit en timma. Som ni hör har det varit full rulle, superduper!
 
Imorgon som sagt – skola. Ser fram emot att börja en ny termin, men det jag mest längtar efter med det är att det innebär ljusare tider. Att få tillbaka rutiner, klä sig i annat än hoodie och leggings, använda linser och faktiskt se ut som en frisk människa igen med lite smink i ansiktet. Det längtar jag efter. Och vackraste Jönköping och alla dess fina människor! Jo, det här blir nog bra det. 
 
Alanya, september 2013
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback