Traderaförsäljningar

Hola amigos! Denna måndagen har varit så mysig på något vis. Skola 10-13, shopping därefter för att sedan fota lite saker här hemma som nu ligger uppe på tradera. Har ingen aning om var min mys-känsla kommit ifrån. Det är kallt så det biter i både lår och ansikte ute och har egentligen inte fått så jättemycket gjort. Det kanske är där myset ligger..? Att jag bara fått vara för mig själv större delen av dagen och haft en lugn måndag.
 
Som jag sa har jag fått upp lite saker på tradera. Bland annat mina underbara, älskade, mest dyrbara Nike-skor och mina oanvända Urbanears Plattan. Haha, jag kommer ihåg att jag ville ha de i flera år. Sedan en dag tog jag tag i livet och gick och köpte de (hörlurarna alltså). Nu har jag haft de i ett år och använt de en gång. Lustigt det där egentligen. Kika gärna in på min tradera: hannalinea heter jag där.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback