Skattjakt - Baby Lips

Var så himla roligt igår! När jag låg sjuk efter nyår blev det en hel del internetshoppande. Hittade bland annat baby lips. Beställde tre till mig själv men var såklart även tvungen att beställa till lillan också som sååå gärna velat ha detta märke på läppbalsam. Under veckorna jag gått och väntat på att paketet skulle komma förberedde jag en skattjakt till Annie, haha! Så jag illustrerade en karta över lägenheten och skrev ihop en diktliknande text som ledde henne till skatten. Om hon blev glad?! Räääkna med det! Hon tjöt hemma av glädje haha, åh jag älskar att se henne så glad! Tyckte det var roligare att göra en skattjakt av det än att hon bara fick de direkt i handen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback