Sammanfattning 2013

Jag älskar årsresuméer. Jag älskar att läsa igenom andra bloggares men kanske framför allt mina egna. Jag tycker det är jättekul att bläddra tillbaka och se vad man skrev för 3 år sedan och inse hur mycket som faktiskt ändrats. Jag tänker inte skriva någon djupgående för 2013, men sammanfatta året vill jag allt.
 
 
2013 var helt klart ett av de bästa åren i mitt liv. Det var längesedan jag var så lycklig under så lång tid, till skillnad från 2011 som var som att leva i en mardröm månad efter månad, inte minst under hösten. 2013 var året jag tog studenten, åkte till Prag (världens absolut bästa resa!!), Bråvalla Festival, jobbade inom vården under sommaren för att sedan börja studera på Tekniska Högskolan i Jönköping som jag var sååå nervös inför om jag skulle få en plats eller inte – men det fick jag! Jag var så glad. Skolan började, i september åkte hela familjen till Alanya. I december fick jag ett till jobb som innebar att sköta webbsidan för Billingens fritidsområde EF. Jättekul! Julen var toppen och likaså nyår. Även tråkigheter uppstod, som operation och en sommar som försvann alltför fort. Förresten så var -13's midsommar den bästa jag varit med om! Heeeelt underbar var midsommar och det är en helg jag ofta längtar tillbaka till, midsommar -13. Vi får inte heller glömma att 2013 var mitt och Eriks första, hela år ihop. Och som vi längtar efter att få dela fler år tillsammans.
 
Bästa dagen i hela mitt liv.
 
 
 
BÄSTASTE MIDSOMMAR!
 
Tatuerade mig i slutet av juli. (Plus mina finaste svalor i nacken!)
 
Bråvalla
 
Semester med min poserande prins.
 
Sommarfester.
 
Det gångna året har verkligen varit en lyckobomb. Därför är jag nog lite rädd för 2014. Att det inte ska bli lika bra. Att jag inte har lika klara mål som jag hade 2013. Vad strävar jag efter nu, egentligen? Klart jag vill sälja mina tavlor och få fina betyg från högskolan. Men jag behöver leta efter fler mål för mig som person. Att alltid vara glad och se positivt på saker är fortfarande en självklarhet för mig. Det är en del av mig. Det är Hanna. Men jag måste tänka till ordentligt vad jag verkligen vill. En funderare så här i början av året helt enkelt, vad jag föreställer mig att det här året ska bli som. Ett mål jag har redan nu är att få bli sambo med Erik, det längtar jag verkligen efter. Ska skriva mer om det i ett senare inlägg har jag tänkt. 
 
2013 är verkligen ett år som jag kommer att minnas. Studenten, herreguuud säger jag bara! Vilka underbara veckor det var. Det var ett perfekt år. Jag kommer verkligen aldrig lämna det. Vill leva mig genom det en gång till innan vi tar tag i 2014. Ja, det skulle varit bäst. Men så går det inte till. Nu är det såhär och jag ska göra detta år till ett bra år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback