Riktigt rastlös tjej

Inte för att vara den som är sådan. Men nu börjar jag verkligen bli trött på att gå hemma. Efter nyår blev jag sjuk och har sedan dess bara tagit det jäkligt lugnt för att friskna till ordentligt till skolstarten. Och nu längtar jag så förbannat mycket till på tisdag. Tillbaka till rutiner, få lite läxor, åka tåg, gå mot vår osv osv osv. Kan inte bli annat än fel. Känna sig lite social haha. Förstår inte hur mitt liv hade varit som arbetslös eller om jag inte gått i skolan, hade aldrig pallat det. Blir trött på livet efter två dagar hemma. Det konstiga är att jag inte gjort nååågot på dagarna den senaste veckan (mer än surfa, vila ryggen, tvätta, handla och en snabb sväng på stan), men jag sover 11-12h per natt?! Galet. Är det ens mänskligt?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback