Prinsarnas alfabet

Större delen av denna lördag har jag tillbringat i verkstaden där min kära fixat och donat med ett bord åt mamma, bordsrenovering helt enkelt. En lagom lördag skulle jag kalla det för, slappdag men ändå en tur på stan samt verkstaden som jag nämnde och nu precis bakat kladdiga chokladmuffins med nonstop i, inga nyttigheter här inte. Det är ju lördag för tusan! 
 
Precis som jag igår lovade har det nu kommit upp nya tavlor på webbsidan. Senaste tillskotten är dörrskyltar i all sin enkelhet, men med det kommer man långt! Elegant och fint. Sedan är det också prinsessornas och prinsarnas alfabet. Söta ABC-tavlor helt enkelt. Både dörrskyltarna och ABC-tavlorna går att skräddarsy med färger, texter samt illustration om man inte föredrar kronorna. Kika in på websidan för info om beställning – www.hannathor.com
 
"Prinsarnas alfabet"
 
Dörrskylt "Olivia"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback