Nya designer på G

Fick sådan ångest över mitt klagoinlägg tidigare idag, så jag kan meddela att jag tog tag i mitt liv! Jag har trots allt lov och jag överlever smärtorna nu då jag blivit piggare och piggare för varje dag (vilket känns som en otrolig lättnad). Så snart kommer det upp lite nyheter på hemsidan! Kan avslöja att det är kanonbra födelsedags- och doppresenter till minstingarna, men ingen ny födelsedesign, utan en annan typ av barntavla som hamnar under rubriken "tavlor". Stay tuned...
 
Förresten! Tänkte att såhär när det är nystart med nytt år, fredag och allt, varför inte köra lite rabatt? Alla bloggläsare ger jag nu 20% rabatt på valfri tavla! Gäller t.o.m. tisdag 14 januari. Ange rabattkod JANUARI20 i beställningen. Ha en fin helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback