MaxFactor är bäst på mascara

Tänkte såhär på gränsen mot lunch tipsa er om bästa mascaran. Alla tjejer vet att det verkligen är en djungel av mascaror och man testar den ena efter den andra och alla märken lovar att den gör dina fransar si och så långa, klumpfria, separerade, intensiva osv. Men HEY, de flesta är lögnare och alla mascaror tycks ge precis samma resultat (enligt mig). Men nu ni kära vänner, har jag hittat den bästa of the bästaste! Det är Clump Defy från MaxFactor, kostar strax under 200 och är verkligen kung på att ge fina fransar! Ger långa och klumpfria ögonfransar och jag kan meddela att sedan jag köpte denna i höstas har jag fått massor av komplimanger för just mina fransar. Denna håller jag fast vid nu. Spring och köp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback