Ikväll: mys med mina busfrön

Kilar alldeles strax bort till Mabelle och hennes underbara tvillingsyskon för lite barnpassning kvällen till ära. Är alltid lika kul att få träffa de små busfröna! Jag vet att jag sagt det så otroligt många gånger men det tåls att nämnas om och om igen. Men de är verkligen som mina egna syskon och betyder massor för mig. Världens mysigaste och busigaste barn. Efter att jag varit där ett par timmar åker jag till Erik. Och gissa om vi ska utnyttja vår sovmorgon imorgon?! Vi är lediga båda två, vilken lyx! En fredag! Ska se om vi ska iväg och hitta på något. Är sugen på en Skövdetrip med ett biobesök.. Men nu: barnvakt, sedan: helg. Perfekt. 
 
Tänk att Jeanelle "bara" var tre år när detta fotot togs. I februari blir hon fem! Kära barn, time flies...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback