Hårsvall

 
HÅLL I ER FRIENDS FÖR HERE WE GO AGAIN. Haha, ne men ok. Hår. Håret är troligtvis det absolut viktigaste för en tjej, konstigt nog. Och kära baaarn vad jag saknar mitt långa hår! Lockar, lockar, lockar. Fin spikrak hästsvans eller bara en slarvig knut (kan jag iofs ha nu också). Klippte av mitt i augusti efter ett halvt år med vilja att klippa av det axelkort, men ville vänta för att ha långt på studenten såklart hihi. Jag ångrar inte att jag klippte av det, det gör jag verkligen inte. Jag står som starkast för att vill man nåt så ska man göra det. And so I did. Jag ångrar inte att jag tog en drop in tid och ba "klipp av skiten" till frisören. Det jag bara önskat är att håret växer ut lika snabbt som det klipps av. Fast då hade det iofs inte varit någon spänning med att klippa det kort haha. Men ni hajjar? Har man en gång haft långt svall och sedan klipper av det, så är det självklart att man saknar det. Nu sparar jag ut det igen, och kära jesus vad mycket det faktiskt redan vuxit sedan augusti! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback