Förväntansfull

Åh jag är så förväntansfull! Förväntansfull över något som kanske inte ens kommer inträffa. Jag har skickat intresseanmälan på en lägenhet i Jönköping som ska hyras ut fr o m februari. Det är visning i helgen och jag är så spänd! Håller alla tummar jag har för denna. Men först måste vi faktiskt bli inbjudna till självaste visningen haha. Det är nämligen så att personen i fråga är utomlands den här veckan så vi får inte svar på mailet förrän precis någon dag innan visning om det är så att vi erbjuds att komma och kika på den. Jag hoppas verkligen på denna! Har inte ens sett bilder på den än haha men känns så bra i magen redan nu! Åååh snälla, snälla tomten i efterskott...
 
Från weheartit.com.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback