fotbollscup och tillbakablick.

I vanlig ordning (pepparpeppar) har jag haft en fantastisk helg! Gårdagen spenderades i Odenhallen där det var fotbollscup för fulla muggar. Jag var en stolt syster på läktaren till Annie som spelade bättre än på länge faktiskt. Hon ramlade dock under en match så jag trodde att hon fick både hjärnskakning och en bruten fot, blev så rädd att det rann tårar utmed mina kinder. Men hon klarade sig fint, tack och lov, och det fortsatta spelet skötte hon galant! Min ängel till syster. 
 
Ingen söndagsångest idag inte! Diggar ju måndagar en del. Men stressen inför att få klart projektarbetet tar knäcken på en. Sååå nu ska jag arbeta en del med det ikväll! Jauup puss fred. 
 
 
 
 
Vilken bra dag detta var då dessa fotona togs - 17 mars 2012. Exakt ett år sedan idag. 
Sedan dess har jag både haft ljusare hår, mörkare hår, dip dye, rödare hår, tungpiercing,
livets bästa sommar, gaddat mig, gått igenom ett flertal bortgångar, träffat världens
finaste kille och närmar mig nu studenten med stormsteg. Shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback