matförgiftad.

 
Hajhaj! Jäkligt tråkig dag idag. Jag och Erik åt ute igår, vilket var kul och mysigt i sig! Men efter det restaurangbesöket har han spytt, haft skyhög feber och magont och jag har feber och magkramp jag med. Med andra ord är vi troligtvis matförgiftade. FMLFMLFMFL. Får se hur jag känner mig imorgon, om jag blir hemma och sängliggandes då också, något som är säkert är att det känns som att dessa jäkla kramper tar död på mig. Nåväl, läget är som det är. Ska med handen på hjärtat säga att det var jag som valde restaurang... haha!
 
Bilden är från fotostudion igår, jag och min fina vän Therése. Hon ställde upp för mig som modell till en fotouppgift vi har, så snäll!! När vi var klara passade vi på att köra lite kompisbilder, mycket skratt blev det vill jag lova! Just nu lyssnar jag på thrift shop (repeat!) och illustrerar. Övergår dock till Paradise Hotel strax, underbart. Poss po er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback