höstlov.

Tjatjaaaaa! Har höstlov nu så ALLT annat prioriteras framför bloggen kan jag meddela. men iaf, HEJ PÅ ER! Tro det eller ej men jag lever fortfarande! Vad har jag haft för mig då? Jo jag har haft snöbollskrig, shoppat, släktkalas, festifestat, Jönköping, varit med vänner, gått på spökvandring för att sedan shoppa lite till. Har verkligen GÅTT LOSS i varenda butik. Men jag kan tala om att jag inte ångrat ett enda köp! Världens finaste läppstift, en Everest dunjacka (som jag fick för upp mot 80% rabatt eller vad vi nu landade på), en hoodiebuddie, jeans, undies (standard!), en förjävla snygg och perfekt baseballtröja och massssssaaa mer! Är illnöjd med varenda köp! ps, ska bli bättre på att uppdatera någon vacker dag! NJUT AV LOVET NU ALLA SÖTUNGAR DÄR UTE, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback