underbara, soliga måndag.

Seriöst, vad fan är det för kramp i magen jag har?!? Har lite olika teorier om vad det kan tänkas vara, men fortsätter det efter avslutningen så ska jag ta mig sjutton ringa vårdcentralen (har vägrat ringa i flera veckor, men nu blir t.o.m. jag själv orolig över vad det är). JAJA, dagen har varit så otroligt, himla, totalt, cpmegabra som den någonsin hade kunnat bli typ! Härligaste dagen i skolan, så roligt att träffa alla igen efter minilovet! Alla var på finfint humör vilket jag älskar då jag avskyr människor med negativ energi. Trots min kramp så har dagen som sagt varit underbar. Tog en fika i solen med Lina & Jonathan efter skolan, åh så gossigt!
~
Arkivbild. HANNA I LUGG, haha minns hur mycket jag ångrade den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback