feeling alive.

Detta är den tid på hela veckan som jag känner mig som mest taggad tror jag. Fast det har ni nog hajjat nu eftersom jag skriver det sisådär varje söndagkväll... att jag taggar sönder inför en ny vecka! Japp, och i vanlig ordning är det precis så ikväll också. Och den kommande veckan är jag extra taggad inför, mycket roligt på gång! För att utnyttja all denna "taggningsenergi" så sprang jag en sväng för en stund sen. Sprang tills jag trodde att jag skulle dö - asgott. Känner mig levande då. Nu ska jag ta och få i mig lite kvällsmat ere tenkt. Jappjapp, då återstår det bara att önska er en mysig kväll utan söndagsångest och att ni får en grymt, fet, underbar, amazing vecka! TAGGAAAA LIVET OCH VECKA 19! Puussar i massor till er godingar där ute i världen!
.
Bild från natten tis-ons. KLAD CHEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback