nioöverfemton

Danny borde vunnit. Men Loreens låt är grym den med och hon fick ju trots allt flest juryröster = det borde gå bäst för henne i esc. Iaf, idag har jag varit hos världens bästa farföräldrar och lämnat ett linne/tunika som farmor ska sy om till en klänning är tanken. Om ett tag ska jag ut och övningsköra och ikväll är det löpning som gäller. Både för träningens skull, men kanske framförallt för att bli av med en del grubblerier och tankar som jag inte orkar bära med mig mer. Jep, men det om det. Nu ska jag packa innan det är dags att sätta sig bakom ratten. Ps: Jag har skrivit in mig på en teorikurs nu - känns fantastiskt gott kan jag lova er alla nissar där ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback