lördagsplaner.

Stunden man vaknar och inser att det är lördag. Ååååh that feeling! 
Ikväll ska jag till busungarna Mabelle, Olivié & Jeanelle. Föräldrarna är bortbjudna på fest och kommer hem sent i natt så jag ska passa barnen under kvällen och sen sover jag även hos dem tills imorgon. Ska bli askul att få träffa de små trollen igen! Tippar på att det blir lika mycket bus som vanligt, och sen mys framför melodifestivalen så länge de orkar hålla sig vakna. Men ska inte dit förrän 18.00 och innan dess ska jag skriva klart tentan. Men när det t.o.m. känns roligare att sätta igång att städa ist för att skriva den så är den verkligen inte rolig.... men snart är den klar - SÅ SKÖNT. poss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback